Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Λόπες: "Ο κόσμος να περιμένει πολλά"

Λόπες: "Ο κόσμος να περιμένει πολλά"
Ο Χόρχε Λόπες αποτελεί την ευχάριστη έκπληξη στις τάξεις του ΟΦΗ, καθώς έχει καταφέρει να γίνει βασικό στέλεχός του. Ο 33χρονος παίκτης, παραχώρησε συνέντευξη στον "Athletic Radio" στην οποία αναφέρθηκε στην μέχρι τώρα πορεία, τόσο της ομάδας, όσο και τη δική του.

Αναλυτικά: «Αισθάνομαι πλέον πανέτοιμος γιατί δύο μήνες το καλοκαίρι δεν είχα κάνει προετοιμασία. Δεν είχα πολύ χρόνο συμμετοχής όμως τώρα αισθάνομαι αρκετά καλά ώστε να βοηθήσω την ομάδα. Και ο κόσμος του ΟΦΗ αρχίζει και καταλαβαίνει τις δικές μου δυνατότητες» δήλωσε στον Athletic Radio 104,2 και τον Μανώλη Σαρρή ο Ισπανός μέσος του ΟΦΗ. Επιπλέον, διατήρησε χαμηλούς τόνους για την πορεία του ΟΦΗ επισημαίνοντας ότι «πρέπει να είμαστε προσεκτικοί, να μην πετάμε στα σύννεφα. Και εγώ μπορώ να δώσω πολλά περισσότερα. Αν έχουμε και τύχη, μπορούμε να πετύχουμε πολλά στο φετινό πρωτάθλημα όμως δεν πρέπει να ενθουσιαζόμαστε και να είμαστε συγκρατημένοι».
Όσο για την προσαρμογή του στο Ηράκλειο, είπε: «Στην αρχή ήταν δύσκολα για εμένα. Μέχρι να βρω σπίτι και να έρθει η οικογένεια μου ήταν δύσκολα. Τώρα όμως είναι όλα καλύτερα, έχει έρθει η οικογένεια μου, η ομάδα παίζει πολύ καλό ποδόσφαιρο και παράλληλα παίρνουμε βαθμούς».
Παράλληλα, ο πρώην αρχηγός της Σαραγόσα εξήγησε και την απόφαση του να αφήσει την λαμπερή Πριμέρα για την Ελλάδα και τον ΟΦΗ λέγοντας πως: «Πολλές φορές τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα περιμένεις. ΣτηνΙσπανία υπάρχουν αρκετές ομάδες που δεν έχουν χρήματα και πήρα την απόφαση να έρθω στον ΟΦΗ. Θέλω και μπορώ να παίξω καλό ποδόσφαιρο. Μου έγινε η πρόταση από τον ΟΦΗ, την δέχτηκα και ήρθα στην ομάδα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος από τον ΟΦΗ αλλά και από το τι έχω συναντήσει μέχρι τώρα στην ομάδα».
Ο Χόρχε Λόπεζ αναφερόμενος στην παρουσία του κόσμου υπογράμμισε ότι «στην Ισπανία δεν γίνεται συχνά και αυτό συμβαίνει μόνο αν κατακτήσουμε κάποιον τίτλο. Μου άρεσε αρκετά αυτή η υποδοχή από τον κόσμο της ομάδας. Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ είναι αρκετά καλοί και σε κάθε ποδοσφαιριστή χρειάζεται να παίζει με τέτοια ατμόσφαιρα ώστε να αποδίδει καλύτερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου