Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

«Καλός ο Ολυμπιακός, αλλά θα νικήσουμε»!


Ο στρατιώτης Ζέκα στην πρώτη του συνέντευξη μιλάει για τον... στρατηγό Φερέιρα, τη ζωή στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό. Τον είδε, του άρεσε, αλλά δήλωσε ότι θα τον νικήσει!
Αναλυτικά τα όσα είπε ο Πορτογάλος μέσος του Παναθηναϊκού στη Νοva:
Για τον στόχο του: «Ο στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα όσο περισσότερο και μέσα στο γήπεδο να κάνω όσα ξέρω. Βεβαίως να συμμετέχω στις νίκες».
Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό: «Ο προπονητής με γνώριζε, για αυτό με ζήτησε. Όσον αφορά το ελληνικό ποδόσφαιρο, ήξερα λίγα πράγματα. Όμως είμαι ενθουσιασμένος. Έχουμε ένα πρωτάθλημα με καλές ομάδες και καλούς παίκτες. Ζείτε έντονα το ποδόσφαιρο, με πάθος».
Για τη δουλειά του στο γήπεδο: «Ποτέ στην καριέρα μου δεν σκόραρα πολύ. Μου αρέσει να το κάνω, αλλά πιστεύω ότι είμαι ένας εργατικός, ομαδικός ποδοσφαιριστής. Εγώ φτιάχνω παιχνίδι. Αυτό δεν με δικαιολογεί για τα γκολ που χάνω, αλλά πιστεύω ότι θα βελτιωθώ σε αυτόν τον τομέα. Το γκολ δεν είναι το πιο αποφασιστικό σημείο, όσο η δουλειά που επιτελείται. Χάρηκα όταν έγινα αλλαγή, που οι φίλαθλοι με στήριξαν ενώ είχα χάσει μεγάλες ευκαιρίες».
Για τα αποτελέσματα στην Ευρώπη: «Εγώ πιστεύω ότι η ομάδα είχε κακά αποτελέσματα στους ευρωπαϊκούς προκριματικούς γιατί είχαμε λίγο χρόνο μαζί. Δεν γνωριζόμασταν καλά και δεν μπορούσαμε να βοηθήσουμε στους αγώνες. Αυτό που άλλαξε ήταν ότι έπρεπε να κατανοήσουμε ότι είχαμε μπροστά μας το πρωτάθλημα και το Κύπελλο».
Για τον Κουίνσι: «Ο Κουίνσι είχε δουλέψει ξανά με τον Φερέιρα, εγώ όχι. Αλλά τον ήξερα διότι είναι Πορτογάλος και ήταν πιο εύκολο για μένα».
Για τον τραυματισμό του:«Δεν πιστεύω ότι τα έξι ράμματα μου θα δημιουργήσουν πρόβλημα στην ομάδα (γέλια). Όταν ξαναμπήκα μετά το χτύπημα, δεν αισθανόμουν πολύ καλά. Όμως όσο περνούσε η ώρα γινόμουν καλύτερα. Ο αντίπαλος που με χτύπησε δεν το έκανε επίτηδες. Μου είπε ότι δεν με είδε και με χτύπησε άθελα του».
Για τις φήμες που υπήρχαν για άλλες ομάδες: «Αυτό που ήξερα είναι ότι υπήρχε η πιθανότητα να έρθω στον Παναθηναϊκό. Αυτή ήταν η πιο σωστή κίνηση για μένα».
Για αυτό που ήθελε στο Τριφύλλι: «Όταν ήρθα στον Παναθηναϊκό δεν σκεφτόμουν το Τσάμπιονς Λιγκ. Σκεφτόμουν ότι ερχόμουν σε ένα μεγάλο σύλλογο, που διεκδικεί τίτλους. Όπως κάθε ποδοσφαιριστής βέβαια, θα ήθελα συμμετοχή στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Όμως ο αποκλεισμός δεν μας έκανε να κατεβάσουμε το κεφάλι, αλλά να δουλέψουμε σκληρά».
Για τον Λέτο: «Χωρίς καμία αμφιβολία πιστεύω ότι ο Λέτο κάνει μία φανταστική αρχή στη σεζόν. Είναι μία σημαντική μονάδα για εμάς, όμως εγώ θα δώσω μεγαλύτερη έμφαση στην ομάδα. Ο συγκεκριμένος διανύει μία περίοδο φόρμας».
Για τον τρόπο που παίζει η ομάδα: «Η ομάδα όπως είναι τώρα, είναι καλά. Υπάρχει μεγάλη κίνηση στην επίθεση και αυτό δημιουργεί ρήγματα στις αντίπαλες άμυνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πιστεύω στους επιθετικούς περιοχής. Η ομάδα είναι καλά, όλοι έχουμε αυτοπεποίθηση και όπως έλεγα στεκόμαστε καλά. Το σημαντικό είναι να δουλεύουμε καλά στη διάρκεια της εβδομάδας».
Για την ατμόσφαιρα στα ελληνικά γήπεδα: «Η ατμόσφαιρα ήταν απίστευτη. Είναι σημαντικό για έναν ποδοσφαιριστή να παίζει σε τέτοια ατμόσφαιρα. Ήταν περίεργο για μένα το γεγονός ότι το γήπεδο δεν έχει οπαδούς και των δύο ομάδων στα ντέρμπι. Στην Πορτογαλία όταν έχει Μπενφίκα-Σπόρτινγκ, υπάρχουν οπαδοί και των δύο ομάδων.
Για την χαλάρωση του Παναθηναϊκού μετά το 3-0: «Όντως μετά το 3-0 κάθισε η ομάδα. Κακώς, αφού ένας αγώνας δεν τελειώνει στο 60'».
Για την αναγνώριση των Πορτογάλων στο τελικό του Euro: «Ουσιαστικά σε εκείνο το Euro όλοι έλεγαν ότι η Ελλάδα έπαιζε αμυντικά. Όμως πάντα σκόραρε και δεν δεχόταν γκολ. Έκανε σοβαρή δουλειά. Το κοινό της πατρίδας μου είδε αυτό, τη σοβαρή δουλειά που έκαναν οι Έλληνες ποδοσφαιριστές».
Για την Εθνική Πορτογαλίας: «Η Εθνική Πορτογαλίας είναι το όνειρο μου. Πιστεύω όμως ότι ακόμα δεν έχω κάνει όσα είναι αρκετά για να φτάσω σε αυτό το επίπεδο. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές οι οποίοι αξίζουν να παίζουν στην Εθνική, όπως ο Βιεϊρίνια, θέλω να του δώσω και συγχαρητήρια. Εγώ θα συνεχίσω να δίνω το παν και ελπίζω κάποια στιγμή να κληθώ».
Για τον Σάντος: «Ο κύριος Σάντος κάνει μία εξαιρετική δουλειά στην Εθνική σας ομάδα και του αξίζουν συγχαρητήρια. Ο κύριος Φερέιρα είναι μεγάλος προπονητής, μου έμαθε πολλά πράγματα και είναι μεγάλη χαρά για μένα που δουλεύω υπό τις οδηγίες του. Τον θαυμάζω απεριόριστα. Πιστεύω ότι ανέδειξε την ποιότητα που έχω και ελπίζω να γίνω καλύτερος στο μέλλον».
Για το ματς με τον Ολυμπιακό: «Ακόμα οι συμπαίκτες μου, δεν μου έχουν πει κάτι. Δεν έχουμε μιλήσει. Σκεφτόμαστε παιχνίδι με παιχνίδι και από αυτή την σκοπιά, θα μου το πουν σύντομα. Είναι ένα σημαντικός αγώνας ανάμεσα σε δύο μεγάλες ομάδες. Όπως με κάθε αντίπαλο, ο Παναθηναϊκός παίζει για τη νίκη».
Για το αν έχει δει τον Ολυμπιακό: «Είδα τον Ολυμπιακό στο παιχνίδι εναντίον της Άρσεναλ. Μου άρεσε ως ομάδα. Και στο πρωτάθλημα τον είδα στο παιχνίδι με τον Άρη. Είναι μία καλή ομάδα. Δεν ξέρω αν ο Ολυμπιακός είναι ο καλύτερος μαζί με εμάς, αλλά πιστεύω ότι ο Παναθηναϊκός έχει τα στοιχεία που χρειάζεται για να νικήσει».
Για το αν το πρωτάθλημα είναι υπόθεση για δύο: «Δεν νομίζω ότι ο τίτλος είναι μία μάχη για δύο. Ομάδες όπως η ΑΕΚ, ο ΠΑΟΚ και ο Ατρόμητος, που είναι μία καλή ομάδα, μπορούν να μπουν στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος».
Για την ζωή του στην Ελλάδα: «Όταν γυρίζω από την προπόνηση πηγαίνω με τη σύζυγό μου να φάμε, κάνουμε κάποιες βόλτες στη Γλυφάδα και το απόγευμα πηγαίνουμε πίσω στο σπίτι»
Για τον χορό: «Μόνο στη Παιανία χορεύουμε. Εγώ με τον Κλέιτον το οργανώσαμε και μάλιστα αυτή τη στιγμή κοιτάμε να φτιάξουμε και νέες χορογραφίες. Αυτή η ομάδα είναι μία οικογένεια και συμπεριφέρεται έτσι»
Για την ελληνική κουζίνα: «Μου αρέσει πολύ. Μοιάζει με την πορτογαλική» ΠΗΓΗ(gazzeta.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου