Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Μπενζεμά: «Πανέτοιμοι με Μπαρτσελόνα»

Μπενζεμά: «Πανέτοιμοι με Μπαρτσελόνα»
Πεπεισμένος πως η Ρεάλ Μαδρίτης θα παρουσιαστεί πανέτοιμη στην αναμέτρηση με τη Μπαρτσελόνα, εμφανίστηκε ο Καρίμ Μπενζεμά. Ο διεθνής Γάλλος επιθετικός της «βασίλισσας» της Ευρώπης τόνισε πως είναι ευχαριστημένος με την εμπιστοσύνη που του δείχνει την εφετινή σεζόν, ο Ζοσέ Μουρίνιο.
Αρχικά, ο Μπενζεμά δήλωσε στον ισπανικό Τύπο για το περασμένο ντέρμπι με την Ατλέτικο Μαδρίτης: «Ήταν πολύ δύσκολο ματς. Ειλικρινά πιστεύω ότι οι κάρτες των ποδοσφαιριστών της Ατλέτικο ήταν δικαιολογημένες, επειδή φάγαμε πολύ ξύλο κατά τη διάρκεια του αγώνα».
Στην συνέχεια, τόνισε για το πώς τον αντιμετώπισαν οι αντίπαλοι αμυντικοί: «Με χτύπησαν στο πρώτο ημίχρονο και πονούσα κατά τη διάρκεια της αναμέτρησης. Χώλαινα κατά τη διάρκεια του αγώνα. Ωστόσο, τώρα είμαι μια χαρά. Δεν ήταν κάτι σοβαρό».
Τέλος, ο Γάλλος επιθετικός αναφέρθηκε και στο επικείμενο ντέρμπι με τη Μπαρτσελόνα: «Θα θέσω τον εαυτό μου στη διάθεση του προπονητή. Είμαστε μεγάλη ομάδα και υπάρχουν αρκετοί έτοιμοι να παίξουν κόντρα στην Μπαρτσελόνα. Θα δουλέψω σκληρά για να με επιλέξει ο προπονητής μου. Έχω παρατηρήσει ότι ο προπονητής με εμπιστεύεται και είμαι χαρούμενος που έχω αγωνιστεί σε συνεχόμενους αγώνες, κάτι που συνέβαινε πριν από τον τραυματισμό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου