Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Διαψεύδει ο Μιλίτο για Παρί

Διαψεύδει ο Μιλίτο για Παρί
Τέλος στις φήμες περί μετεγγραφής του στην Παρί Σεν Ζερμέν, έβαλε ο επιθετικός της Ίντερ, Ντιέγκο Μιλίτο. Ο Αργεντίνος στράικερ ξεκαθάρισε πως νιώθει χαρούμενος στην ομάδα των «νερατζούρι» και πως δεν είναι ακόμα έτοιμος να αποχωρήσει από το «Σαν Σίρο».
Οι Άραβες ιδιοκτήτες της γαλλικής ομάδας, έχουν βάλει στη λίστα τους αρκετά σπουδαία ονόματα για τη μετεγγραφική περίοδο του Ιανουαρίου ανάμεσα στα οποία βρίσκεται και αυτό του Ντέιβιντ Μπέκαμ. Από την πλευρά του πάντως ο Μιλίτο, εμφανίστηκε κατηγορηματικός σχετικά με την παραμονή του στην Ίντερ.
«Εγώ σίγουρα θα μείνω στην Ίντερ. Έχω συμβόλαιο και είμαι πολύ καλά με την ομάδα, με την οποία έχω αναπτύξει πολύ καλή σχέση. Δε γνωρίζω από πού βγήκαν αυτές οι φήμες. Δεν έχω καμία αμφιβολία, σίγουρα δεν εξαρτάται πλήρως από μένα αλλά πιστεύω πως ούτε από την πλευρά της Ίντερ υπάρχουν προβλήματα», τόνισε ο 32χρονος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου