Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Ντεφόε: « Εδώ θα μείνω...»

Ντεφόε: « Εδώ θα μείνω...»
Να ξεκαθαρίσει πως δεν σκοπεύει να αποχωρήσει από την Τότεναμ, θέλησε ο Ζερμέν Ντεφόε. Ο επιθετικός των «σπερς» έχει χάσει τη θέση του στη βασική ενδεκάδα λόγω της παρουσίας του Εμάνουελ Αντεμπαγιόρ και ήδη πολλά ειδησεογραφικά μέσα του Νησιού, αποκαλύπτουν το ενδιαφέρον πολλών ομάδων για την απόκτησή του. Ο Άγγλος στράικερ πάντως, έβαλε τέλος στις φήμες αυτές και τόνισε πως οι φίλαθλοι της Τότεναμ θα πρέπει να είναι ήσυχοι σχετικά με το παραπάνω θέμα.
«Οι οπαδοί διαβάζουν διάφορα πράγματα για μένα και μετά έρχονται και μου ζητάνε να μη φύγω από την ομάδα. Την προηγούμενη νύχτα ήμουν έξω για δείπνο, όταν ένας φίλαθλος ήρθε και μου ζήτησε το ίδιο πράγμα. Το έχω κάνει αυτό και στο παρελθόν όταν αγωνιζόμουν στην Πόρτσμουθ και πετύχαινα γκολ για να αποδείξω στον κόσμο για τι είμαι ικανός. Είμαι αφοσιωμένος στην Τότεναμ, αγαπώ την ομάδα και τους οπαδούς της. Ο καθένας θέλει να δώσει ό,τι μπορεί για να τη βοηθήσει και εγώ είμαι ένας από αυτούς», σχολίασε ο Ντεφόε.
Ο 29χρονος στράικερ, βρίσκεται στην ομάδα του Χάρι Ρέντναμπ από το 2009 και μετράει μέχρι σήμερα 29 γκολ σε 72 συμμετοχές. Αυτή πάντως δεν είναι η πρώτη φορά που αγωνίζεται στην Τότεναμ καθώς την περίοδο 2004-2008 φόρεσε και πάλι τη φανέλα του συλλόγου και είχε συνολικά 139 ματς και 43 γκολ. Ο πρώην επιθετικός της Γουέστ Χαμ και Πόρτσμουθ, είναι διεθνής από το 2004 και σε 46 αγώνες έχει σκοράρει 29 φορές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου