Τετάρτη 5 Οκτωβρίου 2011

Για πάντα... Καταλανός ο Μέσι

Για πάντα... Καταλανός ο Μέσι
Να. γεράσει στην Μπαρτσελόνα θέλει ο Λιονέλ Μέσι που με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό τόνισε πως δεν πρόκειται να αφήσει τους «μπλαουγκράνα» για καμία άλλη ομάδα.
«Δεν μου περνάει από το μυαλό ούτε για δευτερόλεπτο η σκέψη να φύγω από την Μπαρτσελόνα. Ποτέ δεν πρόκειται να αποχωρήσω από το «Νόου Κάμπ» γιατί αυτή η ομάδα μου έχει δώσει τα πάντα και νιώθω πολύ χαρούμενος εδώ.
Πρέπει να ευχαριστήσω πολλούς ανθρώπους οι οποίοι είναι πάντα δίπλα μου και με βοηθάνε»,τόνισε ο «σταρ» της Μπάρτσα.
Και πρόσθεσε: «Δίνω τα πάντα από τον εαυτό μου γιατί θέλω να κάνω χαρούμενος όλους τους φιλάθλους μας. Πιστεύω πως πρέπει να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου σε κάθε αγώνα για να μη στεναχωρήσω κανέναν».
Ο Αργεντίνος άσος τόνισε επίσης ότι είναι πολύ καλός φίλος με τον Σέρχιο Αγκουέρο και του ευχήθηκε επίσης καλή τύχη στη Μάντσεστερ Σίτι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου