Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

Τσουκαλάς: «Ανανέωση ανταμοιβή»


Απόλυτα ικανοποιημένος με την ανανέωση της συνεργασίας του με τον ΠΑΟΚ, εμφανίστηκε ο Σταύρος Τσουκαλάς. Ο Έλληνας μέσος τόνισε πως η επέκταση της συνεργασίας του με τον «Δικέφαλο» του Βορρά ήταν μια ανταμοιβή για την σκληρή δουλειά των τελευταίων ετών.

Ο 23χρονος μέσος τόνισε στην εφημερίδα «Sportday»: «Είναι μια ανταμοιβή απ' τον Θεό για δουλειά πολλών ετών. Πρέπει να ευχαριστήσω τον πρόεδρο της ομάδας, Θόδωρο Ζαγοράκη, για τη μεγάλη βοήθεια που μου προσέφερε στη διάρκεια της χρονιάς. Εκείνος ξέρει. Από εκεί και πέρα, ευχαριστώ και τον Παντελή Κωνσταντινίδη».
Και συμπλήρωσε: «Θέλω τίτλο με τον ΠΑΟΚ και αυτό βάζω ως επόμενο στόχο. Σε προσωπικό επίπεδο, χρειάζεται να δουλέψω πολύ για να βελτιώσω τις αδυναμίες που έχω ως ποδοσφαιριστής. Σε αυτό το σημείο πρέπει να ευχαριστήσω ιδιαίτερα την οικογένειά μου για την στήριξη που μου παρείχε, αλλά και τους εκπροσώπους μου. Φυσικά ευχαριστώ και τον κ. Χάβο για την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου