Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

Κίνι: «Θέλω ΑΕΚ»

Ο Κίνι είναι ένας από τους παίκτες που ο Μανόλο Χιμένεθ έχει στην λίστα του για την επιθετική γραμμή της ΑΕΚ. Ο ίδιος ο παίκτης εμφανίζεται θετικός στο ενδεχόμενο να έρθει στην Ένωση, ενώ αποκάλυψε ότι ήταν ένα βήμα από τον Δικέφαλο τον χειμώνα.

«Ήθελα τον Ιανουάριο να έρθω, αλλά η μεταγραφή χάλασε στις απαιτήσεις της Αλκορκόν. Αν τα έβρισκαν οι δύο ομάδες, θα ήμουν ήδη παίκτης της ΑΕΚ. Τότε μου είχαν ζητήσει να μείνω και να βοηθήσω την ομάδα στην προσπάθεια για την άνοδο και μου είχαν υποσχεθεί ότι το καλοκαίρι θα με διευκολύνουν αν θελήσω να φύγω», ανέφερε αρχικά στην Sportday.
Ο Ισπανός επιθετικός έχει άλλο ένα χρόνο συμβόλαιο, αλλά θεωρεί ότι η ομάδα του δεν θα αξιώσει μεγάλο ποσό. «Δεν έχω μιλήσει τελευταία με τον Χιμένεθ και θα ήθελα να κάτι για τη νέα σεζόν πριν ολοκληρωθούν οι υποχρεώσεις μου με την Αλκορκόν το Σάββατο. Μετά θα μιλήσω με τον μάνατζέρ μου και θα εξετάσουμε τις προτάσεις που υπάρχουν ή θα προκύψουν».
Ο 30χρονος Κίνι μίλησε και για τον Μανόλο Χιμένεθ. «Τον χειμώνα δεν μπόρεσε να γίνει, ελπίζω όμως τώρα να προχωρήσει η μεταγραφή μου. Θέλω να παίξω στην ΑΕΚ, είναι μία από τις σημαντικότερες ομάδες στην Ελλάδα, παίζει σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις. Δεν κρύβω ότι η παρουσία του Χιμένεθ είναι καταλυτική. Είναι εξαιρετικός προπονητής, πρώτης γραμμής στην Ισπανία, είχε κάνει τρομερή δουλειά στην Σεβίλλη, θα ήθελα να συνεργαστώ μαζί του. Με κολακεύει το γεγονός ότι επιμένει στην απόκτησή μου. Δεν έχω συνεργαστεί ποτέ μαζί του, αλλά έχω από μάθει από παίκτες που είχε πως είναι πολύ καλός προπονητής. Μου έχουν μιλήσει με τα καλύτερα λόγια γι' αυτόν και την δουλειά του. Η παραμονή του στον πάγκο της ΑΕΚ είναι ένας πολύ σημαντικός λόγος για να απαοδεχτώ πιθανή πρόταση της ελληνικής ομάδας».
Από την πλευρά του ο μάνατζερ του Κίνι, Χεράλδο Αμάδο, μιλώντας στην Sportday ανέφερε ότι το ενδιαφέρον της ΑΕΚ είναι ζεστό. «Ο Μανόλο Χιμένεθ εξακολουθεί να ενδιαφέρεται για τον Κίνι, τον θέλει στην ΑΕΚ, αλλά δνε υπάρχει επίσημη πρόταση από την ελληνική ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου