Τρίτη 24 Μαΐου 2011

Αγκουέρο: «Μάλλον φεύγω»


Έτοιμος να αποχωρήσει από την Ατλέτικο Μαδρίτης εμφανίζεται ο Σέρχιο Αγκουέρο. Ο διεθνής Αργεντινός επιθετικός τόνισε πως ήρθε η ώρα να αποχωρήσει από το «Βιθέντε Καλντερόν», με τη διοίκηση των «ροχιμπλάνκος» να έχει θέσει ήδη την τιμή πώλησής του, στα 45 εκατομμύρια ευρώ. Ενδιαφέρον για την απόκτηση του παίκτη έχουν εκδηλώσει ήδη οι Μάντσεστερ Σίτι, Τσέλσι, Ρεάλ Μαδρίτης, Μπαρτσελόνα, Γιουβέντους και Ίντερ.
Ο ίδιος τόνισε στην προσωπική του σελίδα στο «Twitter»: «Είχα πει καιρό τώρα, πως όταν έρθει η στιγμή και θελήσω να αποχωρήσω από την Ατλέτικο, θα το πω δημόσια. Και αυτή η ώρα ήρθε».
Και συμπλήρωσε: «Τηρώ το λόγο μου και το λέω. Μου είναι δύσκολο να αφήσω την Ατλέτικο. Με πονά και με θλίβει αυτό, αλλά μου είναι δύσκολο να το εξηγήσω. Το σκέφτηκα καλά και είμαι πεπεισμένος πως πρέπει να είμαι ειλικρινής απέναντι σε αυτό που θέλω. Πιστεύω πως δεν πρέπει να βάλω ταβάνι στις δυνατότητες να συνεχίσω να μαθαίνω και να βελτιώνομαι. Μετά από πέντε χρόνια το κεφάλαιο Ατλέτικο έκλεισε για μένα και ήρθε η ώρα να ανοίξω ένα καινούριο. Σύντομα θα γίνω 23 ετών. Δεν χρειάζεται να αναφέρω πως το θέμα δεν είναι οικονομικό, αλλά αυστηρά αθλητικό. Θέλω να εκφράσω την εκτίμησή μου στο σύλλογο και τις προσπάθειες που έκανε να με κρατήσει καταβάλλοντας πολλά χρήματα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου