Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Τα βάφει... κόκκινα ο Μιραλάς!

Τα βάφει... κόκκινα ο Μιραλάς!
Εκνευρισμένος παρουσιάστηκε ο Κέβιν Μιραλάς με τη διαστρέβλωση των δηλώσεών του σχετικά με το συμβόλαιό του, γι' αυτό ξεκαθάρισε τις δηλώσεις του και υποσχέθηκε να βάψει κόκκινο ακόμη και το αυτοκίνητό του.

Ο Βέλγος επιθετικός ενημερώθηκε για το πώς αποτυπώθηκε στον Τύπο της χώρας του, αλλά και στην Ελλάδα, το σχόλιό του σχετικά με το συμβόλαιό του (είχε γραφτεί ότι «δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης με τη διοίκηση του Ολυμπιακού για το συμβόλαιο»), σχόλιο που αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι ειπώθηκε.
Ο Μιραλάς ξεκαθάρισε: «Τη στιγμή που έγινε η ερώτηση για το Champions League του χρόνου, είπα πως ούτε το δικό μου θέμα έχει ξεκαθαρίσει, αφού απομένουν ακόμη κάποιες λεπτομέρειες. Δεν είπα ότι δεν υπάρχει πεδίο συνεννόησης με τη διοίκηση. Πώς θα μπορούσα να το κάνω αυτό από τη στιγμή που τα έχουμε πει κι εγώ και ο ατζέντης μου με τη διοίκηση αρκετές φορές και σε ότι θέλω είναι πάντα δίπλα μου;
Θα ήμουν βλάκας αν έλεγα κάτι τέτοιο, βλάκας και φυσικά ψεύτης, γιατί δεν θα ήταν αληθές. Αυτό που είπα και ισχύει είναι ότι έχουμε κάνει αρκετά ραντεβού και δεν έχει υπάρξει απόλυτη συμφωνία σε κάποιες λεπτομέρειες. Τίποτα παραπάνω», ήταν χαρακτηριστικά τα λόγια του βάζοντας τα πράγματα στη θέση τους και επανέλαβε:
«Είπα πολλές φορές και ξαναλέω πως το μόνο που θέλω είναι να μείνω στον Ολυμπιακό. Έχω αγαπήσει την ομάδα και τον κόσμο της, με καλύπτει αγωνιστικά και θέλω να συνεχίσω μαζί της. Δεν υπάρχει τίποτα άλλο στο μυαλό μου. Πιστεύω και ελπίζω ότι πολύ σύντομα το θέμα θα έχει κλείσει και θα ανακοινωθεί η συμφωνία».
Όμως δεν έμεινε εκεί ο άσος του Ολυμπιακού, καθώς στις διακοπές του Πάσχα είχε επισκεφτεί μία έκθεση αυτοκινήτων στο Βέλγιο και είδε το μοντέλο της audi που έχει στην κατοχή του (άσπρο) σε κόκκινο χρώμα και ξετρελάθηκε. Έτσι λοιπόν, υποσχέθηκε μόλις υπογράψει το νέο του συμβόλαιο να βάψει το αυτοκίνητό του κόκκινο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου