Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

Μέσι: «Ποτέ στη Ρεάλ»

Μέσι: «Ποτέ στη Ρεάλ»Πιστός στην Μπαρτσελόνα δηλώνει ο Λιονέλ Μέσι, ο οποίος τόνισε πως δεν θα πήγαινε ποτέ στη Ρεάλ Μαδρίτης. Τι είπε για την ομάδα αλλά και τη Χρυσή Μπάλα.
Ο Αργεντινός σουπερστάρ με τοποθέτησή του επισήμανε:
«Στόχος μου είναι να μείνω για πάντα στην Μπαρτσελόνα. Θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου εδώ και ίσως κάποια στιγμή να εκπληρώσω το όνειρό μου, που είναι να παίξω και στο πρωτάθλημα της Αργεντινής. Στην Ευρώπη όμως για εμένα υπάρχει μόνο η Μπαρτσελόνα. Ποτέ δεν θα πήγαινα στη Ρεάλ».

Για τη Χρυσή Μπάλα:
«Δεν περίμενα να την κερδίσω εγώ. Όλοι ήταν φαβορί… Τόσο ο Τσάβι όσο και ο Ινιέστα την άξιζαν. Έκαναν φανταστική χρονιά, κατέκτησαν το Παγκόσμιο Κύπελλο».

Για τα πρώτα του χρόνια στην Μπαρτσελόνα:
«Με βοήθησαν αρκετά όλοι τους. Με τον Ροναλντίνιο είχα φανταστική σχέση, οι Ντέκο, Σιλβίνιο και Μότα μού έδωσαν χρήσιμες συμβουλές».(http://www.gazzetta.gr/)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου