Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2012

Ο Μουρίνιο σκέφτεται τη Μόσχα

Ο Μουρίνιο σκέφτεται τη Μόσχα
Ο Ζοσέ Μουρίνιο δήλωσε ικανοποιημένος από τη νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης με 4-0 επί της Σανταντέρ. «Μου αρέσει το τελικό αποτέλεσμα. Ωστόσο, θα ήθελα να μιλήσουμε για τους τρεις βαθμούς και το γεγονός πως καταφέραμε να κερδίσουμε, παίζοντας λιγότερο σε ένα τέτοιο ματς. Κερδίσαμε χωρίς να είμαστε θεαματικοί, αλλά χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια» είπε ο Πορτογάλος τεχνικός στη συνέντευξη Τύπου.
Ο Μουρίνιο ρωτήθηκε και για τα συνθήματα που φώναξαν οι οπαδοί της Ίντερ στο πρόσφατο παιχνίδι με την Μπολόνια καθώς και για το ευνοϊκό για αυτόν κλίμα που επικρατεί στην Τσέλσι: «Αγαπάω τις πρώην ομάδες μου, την Ίντερ και την Τσέλσι, και τους οπαδούς τους. Οι οπαδοί στηρίζουν τις ομάδες τους και τους προπονητές τους περισσότερο από εμένα. Είμαι πλέον στο παρελθόν για εκείνες και είναι πολύ καλό αυτό, αφού με θυμούνται. Δεν είμαι, όμως, πια εκεί και χρειάζεται να παλέψουν όλες μαζί για να δουν τι δεν πάει καλά» τόνισε.
Αναφερόμενος στο προσεχές παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ στη Μόσχα, ειπε: «Χρειάζεται να συγκεντρωθούμε για το παιχνίδι με την ΤΣΣΚΑ Μόσχας. Είμαστε όλοι χαρούμενοι. Έχουμε δύο μέρες για να επανέλθουμε στα επιθυμητά επίπεδα. Είμαστε μία χαρούμενη ομάδα και έχουμε ισχυρό κίνητρο σε κάθε αγώνα, αλλά ξέρουμε ότι θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στη Ρωσία».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου