Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Στον δάσκαλο μου, με αγάπη...

Στον δάσκαλο μου, με αγάπη...
Ο Ζέκα έπλεξε το εγκώμιο του "δάσκαλου" Ζεσουάλδο Φερέιρα στην συνέντευξη, που παραχώρησε στην εφημερίδα «Record». «Αυτός μου έδωσε το χέρι για να πάω στον Παναθηναϊκό. Με βοήθησε πάρα πολύ. Σε πέντε μήνες έχω μάθει περισσότερα απ' όλα τα χρόνια που έπαιζα ποδόσφαιρο» είπε ο 23χρονος μέσος.
Και πρόσθεσε:«Σε θέματα τακτικής, πώς να διαβάζω το παιχνίδι. Είναι χωρίς αμφιβολία ο προπονητής που μου έχει διδάξει τα περισσότερα. Δεν κάνω πάντα αυτό που θέλει, αλλά πιστεύω ότι σε λίγο καιρό θα φτάσω εκεί που αυτός επιθυμεί. Αλλά μέχρι τώρα έχω κάνει πράγματα που τον έχουν αφήσει ικανοποιημένο».
Ο Ζέκα είπε ακόμη:
Για τους στόχους του:
«Ειλικρινά το σκέφτομαι κάθε μέρα. Οταν πηγαίνω στην προπόνηση και στους αγώνες. Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο γιατί έχουμε μεγάλους αντιπάλους όπως ο Ολυμπιακός, η ΑΕΚ και ο ΠΑΟΚ, ωστόσο, είμαστε σε καλή θέση. Εξαρτάται μόνο από εμάς για να φτάσουμε σε αυτόν τον στόχο».
Για την παρουσία του στον Παναθηναϊκό.
«Νομίζω ότι το πρόσημο είναι θετικό. Πριν λίγο καιρό έπαιζα στην Κάσα Πία και τώρα είμαι σε έναν μεγάλο ευρωπαϊκό σύλλογο. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Η δουλειά μου αναγνωρίστηκε και χωρίς αυτήν δεν θα είχα φτάσει έως εδώ. Ήμουν τυχερός γιατί με εκτιμούσαν οι προηγούμενοι προπονητές μου». 

Για την απόφαση του να φύγει από την πατρίδα του:
«Δεν αισθάνομαι πληγωμένος, γιατί είναι δύσκολο να αγωνιστείς σε Μπενφίκα, Πόρτο, Σπόρτινγκ. Για μένα ήταν σημαντικότερο να παίξω στον Παναθηναϊκό. Ελπίζω να εξελιχθώ και μία μέρα ποιος ξέρει, ίσως επιστρέψω στην Πορτογαλία σε μία από τις τοπ ομάδες της χώρας».
Για την καλύτερη στιγμή που έχει ζήσει μέχρι τώρα:
«Το γκολ στο ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Είναι σαν το Μπενφίκα-Σπόρτινγκ, αλλά πιο έντονο».
Για το ενδεχόμενο κλήσης στην εθνική Πορτογαλίας:
«Είναι ένα όνειρο. Μπορεί να έχω μία ευκαιρία να δείξω την αξία μου, αλλά σε βάθος χρόνου. Η Εθνική είναι στο ευρωπαϊκό κι έχει φανταστικούς ποδοσφαιριστές στη θέση που αγωνίζομαι, όμως δουλεύω με στόχο να φτάσω εκεί». 

Για τον Βιεϊρίνια:
«Είναι το σύμβολο του ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου