Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Ίβκοβιτς: «Περισσότερη ομαδικότητα»

Ίβκοβιτς: «Περισσότερη ομαδικότητα»
Να παρουσιαστεί καλύτερη ομάδα ο Ολυμπιακός τη νέα σεζόν θέλει ο Ντούσαν Ίβκοβιτς, ο οποίος κράτησε χαμηλούς τόνους σχετικά με τους στόχους. Ο Σέρβος κόουτς τόνισε πως οι μετεγγραφές των «ερυθρολεύκων» έχουν τελειώσει για εφέτος, μετά την απόκτηση του Πέρο Άντιτς, ενώ αναφέρθηκε και στις διοικητικές εξελίξεις της ΚΑΕ τονίζοντας πως οι αδερφοί Αγγελόπουλοι δεν πρόκειται να αφήσουν την ομάδα στα δύσκολα.
Αρχικά, ο Ίβκοβιτς τόνισε στην συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε: «Είμαστε μόλις δύο εβδομάδες πριν από το ξεκίνημα της σεζόν, η ομάδα έχει δουλέψει σε καλές συνθήκες από την πρώτη ημέρα της έναρξης της προετοιμασίας της. Τα παιδιά δούλεψαν σκληρά επί δύο εβδομάδες στο Καρπενήσι και τώρα είμαστε στο στάδιο των φιλικών. Μπορεί να είμαι στον Ολυμπιακό μόλις τρεις ημέρες, ωστόσο είχα καθημερινή ενημέρωση για την ομάδα. Έχουμε ήδη δώσει 11 φιλικά. Με τα δύο παιχνίδια που θα δώσουμε στην Τουρκία μπαίνουμε στο τελικό στάδιο της προετοιμασίας μας».
Και συμπλήρωσε: «Είμαι πολύ αισιόδοξος. Δεν θέλω να μεταφέρω άγχος στους παίκτες μου, λέγοντας ποιοι είναι αυτοί. Θα φανούν μέσα από το γήπεδο. Αυτή η ομάδα έχει μέλλον. Το πιστεύω πως θα παίξει καλό μπάσκετ. Ξεκίνησε με πολλές αλλαγές, αλλά θέσαμε ένα πολύ σωστό πρόγραμμα με τους συνεργάτες μου και θεωρώ πως ο Ολυμπιακός θα έχει υψηλούς στόχους και φέτος και τα επόμενα πολλά χρόνια».
Στην συνέχεια τόνισε για τις εφετινές μετεγγραφές και το ρόστερ της ομάδας: «Το ρόστερ έκλεισε. Έγιναν κομβικές αλλαγές φέτος στον Ολυμπιακό. Ήρθαν στην ομάδα τα καλύτερα ταλέντα από την Ελλάδα, που αποτελούν και το μέλλον του μπάσκετ, ενώ έχουμε και τη βάση των έμπειρων παικτών, όπως είναι ο καινούριος αρχηγός Σπανούλης, ο Βασιλόπουλος τον οποίο περιμένουμε να επανέλθει τον Δεκέμβριο ή τον Ιανουάριο και ο Λάζαρος Παπαδόπουλος που είναι επίσης πολύ καλός. Από την άλλη , προσωπικά, θα παίξω για πρώτη φορά στην καριέρα μου με τόσους πολλούς ρούκι στην Ευρωλίγκα».
Σχετικά με το πόσο χρόνο θα χρειαστεί ο Ολυμπιακός, προκειμένου να δείξει τις δυνατότητές του, ο Σέρβος κόουτς τόνισε: «Είναι κάτι πολύ ευχάριστο για εμένα το γεγονός πως είναι εύκολο να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες. Έχουμε ήδη ενημερώσει τους παίκτες πώς είναι να δουλεύεις στην ομάδα, ποια είναι η φιλοσοφία μας, αλλά και πώς είναι οι συνθήκες στη χώρα που αγωνίζονται. Είναι πολύ ευχάριστο για εμένα να δουλεύω με αυτούς τους παίκτες. Η περσινή ομάδα για ένα σουτ θα μπορούσε να τα είχε πάρει όλα. Πέρυσι, όμως, δεν είχαμε την ομαδικότητα που έχουμε φέτος. Θα ήθελα να παρακαλέσω τον κόσμο να βοηθήσει, επειδή έχουμε πολύ καλή ομάδα και πολύ καλούς παίκτες, να σταθεί στο πλευρό μας. Η ομάδα θα είναι έτοιμη όταν πρέπει».
Επίσης, ο Ίβκοβιτς μίλησε και για τη μείωση του μπάτζετ: «Δεν έχει σημασία αυτό. Σημασία έχει να παίξουν τα παιδιά για τη φανέλα και τον εαυτό τους. Είναι επαγγελματίες και θα το κάνουν. Για αυτό παρακαλώ ξανά τον κόσμο να βοηθήσει και να δώσει πίστωση κόσμου στα παιδιά», ενώ ερωτηθείς αν θα ήθελε να παραμείνει κάποιος από τους παίκτες που έφυγαν, απάντησε: «Εύχομαι σε όλους τους παίκτες να έχουν την υγεία τους και να παίξουν καλό μπάσκετ. Είμαι φίλους με όλους όσοι έφυγαν. Τώρα, όμως, βλέπω μπροστά μου συγκεκριμένους παίκτες».
Τέλος, τόνισε για τη διοίκηση: «Δεν άφησαν τον Ολυμπιακό στη δύσκολη στιγμή κι ούτε πρόκειται να τον αφήσουν. Όπως και οι παίκτες, έτσι κι εγώ είμαι διψασμένος. Όπως είπα, η ομάδα είχε τις καλύτερες δυνατές συνθήκες κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας της κι έχουμε φτιάξει μια πολύ καλή ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου