Ο Βιθέντε Μόνχε μιλάει για τον Ολυμπιακό, τονίζει ότι αύριο θα έρθει στην Αθήνα για να ολοκληρωθούν και τα τυπικά και αναφέρεται στο κίνητρο του Τσάμπιονς Λιγκ.


Βιθέντε, από στιγμή σε στιγμή αναμένεται να ανακοινωθεί η μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό. Πως αισθάνεσαι για αυτό;
«Ακόμα δεν μπορώ να μιλήσω ως παίκτης του Ολυμπιακού. Αύριο το πρωί θα έρθω στην Αθήνα και ελπίζω μέχρι το μεσημέρι όλα να έχουν τελειώσει και τυπικά, αλλά από εκεί και πέρα, μέχρι η συμφωνία να φτάσει στο τέλος της και όλες οι λεπτομέρειες να ολοκληρωθούν, περιμένω και εγώ».

Πως βλέπεις την προοπτική του Ολυμπιακού;
«Αποτελεί μία τεράστια ευκαιρία για μένα, ο Ολυμπιακός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό σύλλογο στην Ελλάδα και με ικανοποιεί πλήρως η προοπτική του».

Το Τσάμπιονς Λιγκ αποτελεί ένα σημαντικό δέλεαρ;
Νομίζω ότι τουλάχιστον για τώρα, αν όλα πάνε καλά φυσικά, δεν θα έχω τη δυνατότητα να αγωνιστώ. Φυσικά, στη συνέχεια ελπίζω να παίξω και σίγουρα και αποτελεί κίνητρο. Είναι μια πολύ σημαντική διοργάνωση».

Έρχεσαι μαζί με τον Γιάννη Ζαραδούκα από τον Βόλο, θεωρείς ότι θα βρείτε ευκαιρίες στον Ολυμπιακό;
«Είναι ένας τεράστιος σύλλογος, εγώ αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα δουλέψω σκληρά για να κερδίσω την εμπιστοσύνη του προπονητή μου και θα κάνω τα πάντα για να τον πείσω».

Είσαι χαρούμενος στην Ελλάδα;
Φυσικά, είμαι ικανοποιημένος από τα πάντα στην Ελλάδα και θα ήθελα να μείνω και να καθιερωθώ εδώ».