Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Φαλκάο: «Στόχος τα 72 γκολ»

Φαλκάο: «Στόχος τα 72 γκολ»
Να σκοράρει 72 φορές με τη φανέλα της Ατλέτικο Μαδρίτης τα επόμενα δύο χρόνια, θέλει ο Ρανταμέλ Φαλκάο. Ο διεθνής Κολομβιανός επιθετικός τόνισε πως είναι ικανοποιημένος από τη μετεγγραφή του στους «ροχιμπλάνκος» και υπογράμμισε πως θέλει να ξεπεράσει τον αριθμό των τερμάτων που σημείωσε, στις δυο προηγούμενες σεζόν στο «Ντραγκάο» του Οπόρτο.
Αρχικά, ο Φαλκάο δήλωσε στην εφημερίδα «Marca»: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την μέχρι στιγμής παρουσία μου στην Ατλέτικο.

Ο κόσμος μου έχει δείξει τον ενθουσιασμό του προς το πρόσωπό μου γεγονός που με γεμίζει αυτοπεποίθηση. Είναι φανταστικός ο τρόπος με τον οποίο με υποδέχτηκαν όλοι εδώ».
Και συμπλήρωσε για τους προσωπικούς του στόχους: «Στη Πόρτο σκόραρα 71 γκολ σε δύο χρονιές. Όπως είναι φυσικό στην Ατλέτικο είναι να πετύχω 72. Πλάκα κάνω, Το σημαντικό είναι να βοηθήσω την ομάδα μου και οι στόχοι μου να εκπληρωθούν μέσα από τους στόχους της ομάδας».
Επίσης, υπογράμμισε: «Στόχος μας είναι φυσικά να κατακτήσουμε το τρόπαιο. Το έκανα πέρσι με την Πόρτο, μπορούμε να το κάνουμε και φέτος».
Τέλος, ο Κολομβιανός επιθετικός τόνισε: «Δεν είναι κάτι το οποίο το έχω δουλέψει, αλλά το είχα έμφυτο. Η αλήθεια πάντως είναι ότι όταν μέτρησα το πόσα ψηλά μπορώ να πηδήξω στην προπόνηση απογοητεύτηκα. Μάλλον μπορώ να το κάνω με επιτυχία μόνο πάνω στη φάση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου