Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

«Έχω να δώσω πολλά στον ΠΑΟΚ»

Ο Αντελίνο Βιεϊρίνια μίλησε για τη φετινή πορεία του ΠΑΟΚ στην Ελλάδα αλλά και τις ευρωπαϊκές διοργανώσεις, τονίζοντας πως ο «δικέφαλος» θα πρέπει να πρωταγωνιστεί. Τι είπε για τη γέννηση της κόρης του.
Ο Πορτογάλος χαφ του ΠΑΟΚ μίλησε στην εφημερίδα Σπορ του Βορρά και τόνισε μεταξύ άλλων:
Έχω πολλά περισσότερα ακόμη να δώσω στον ΠΑΟΚ. Δουλεύω σκληρά και προσπαθώ να κάνω αυτό που λέει ο προπονητής: να ανεβάσω ακόμη περισσότερο την απόδοσή μου, πιο ψηλά βοηθώντας περισσότερο τον ΠΑΟΚ έτσι ώστε να έρθει κάποια στιγμή και η κλήση στην Εθνική Πορτογαλίας. Αυτός είναι και ένας μεγάλος προσωπικός στόχος. Έχω περάσει από όλες τις εθνικές ομάδες της χώρας μου, αλλά όχι ακόμη από την Εθνική ανδρών. Στη θέση που αγωνίζομαι αγωνίζονται και οι καλύτεροι παίκτες της Πορτογαλίας: ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο Κουαρέσμα κτλ. Εγώ θα συνεχίσω να προσπαθώ και ελπίζω κάποια στιγμή να μου δοθεί η ευκαιρία να παίξω στην Εθνική. Θέλω να πιστεύω ότι πλησιάζει αυτή η στιγμή, διότι ξέρω ότι με παρακολουθούν…
Πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου τους τελευταίους μήνες, περιμένοντας το πρώτο σου παιδί;
Καταρχάς είμαι πολύ χαρούμενος. Όλα πηγαίνουν καλά έως τώρα με την εγκυμοσύνη και αυτό είναι το πιο σημαντικό. Έχω άγχος για αυτό! Περισσότερο από όσο άγχος είχα στο πιο δύσκολο ντέρμπι που μπορεί να έχω παίξει. Νομίζω ότι ο ερχομός του πρώτου μας παιδιού με τη Βάσω με ωριμάζει κιόλας, καθώς αρχίζω να βλέπω αλλιώς τα πράγματα.
Φαίνεσαι πολύ ευτυχισμένος στη Θεσσαλονίκη και στον ΠΑΟΚ. Πολλά ακούστηκαν όλο το καλοκαίρι ότι μπορεί να φύγεις, αλλά εσύ είσαι ακόμη εδώ...
Ναι είμαι εδώ και ψάχνω νέο σπίτι, καθώς με το παιδί που έρχεται θα χρειαστούμε μεγαλύτερο με περισσότερα δωμάτια. Ναι, είμαι ευτυχισμένος και έχω την αίσθηση ότι διανύω την καλύτερη περίοδο, την καλύτερη φάση της ζωής μου. Είναι τιμητικό να ενδιαφέρονται για μένα διάφορες ομάδες και από ορισμένα πιο προηγμένα πρωταθλήματα, όπως είναι τιμητικό και για τον ΠΑΟΚ. Αλλά ποτέ δεν έγινε τίποτα πιο ουσιαστικό και εγώ συνεχίζω κανονικά στον ΠΑΟΚ έχοντας μεγάλη πίστη στις δυνατότητες της ομάδας για να πετύχουμε κάτι καλό φέτος.
Τι μπορεί να είναι αυτό το καλό που προσδοκάς για φέτος με τον ΠΑΟΚ;
Όλοι στον ΠΑΟΚ έχουμε εμπιστοσύνη στις δυνατότητες της ομάδας. Δουλεύουμε σκληρά με τον κ.Μπόλονι και θα παρουσιάσουμε κάτι καλύτερο φέτος, όταν περάσει καλύτερα η φιλοσοφία του. Θέλουμε να φτάσουμε όσο πιο ψηλά γίνεται παντού. Και στην Ελλάδα και στην Ευρώπη… Ήδη περάσαμε στους ομίλους του Europa League. Ο ΠΑΟΚ πρέπει και μπορεί να είναι πρωταγωνιστής παντού.
Μπορεί να είναι πρωταγωνιστής και στο δύσκολο όμιλο του Europa League όπου θα έχει αντιπάλους την Τότεναμ, τη Ρούμπιν Καζάν και τη Σάμροκ;
Αυτό που θα προσπαθήσουμε είναι να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Θα παλέψουμε κάνοντας όσο καλύτερα γίνεται τη δική μας δουλειά, για να μαζέψουμε όπως πέρυσι όσο περισσότερους βαθμούς μπορούμε στον όμιλο. Για τις δύο από τις τρεις ομάδες του ομίλου δεν χρειάζονται συστάσεις. Όλοι ξέρουμε την Τότεναμ και τη Ρούμπιν Καζάν. Είναι δύο πολύ δυνατές ομάδες. Όπως και να έχει, εμείς θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό, όπως κάνουμε πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου