Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ρομπέρ: «Μιλάω με ΠΑΟΚ»


Επιβεβαίωσε τις φήμες που τον θέλουν στο μετεγγραφικό στόχαστρο του ΠΑΟΚ, ο Μπερνάντ Ρομπέρ. Ο Γάλλος μεσοεπιθετικός υπογράμμισε πως έχει έρθει σε επαφή με τον «Δικέφαλο» του Βορρά, τονίζοντας πως δεν υπάρχει μέχρι στιγμής κάποια συμφωνία ανάμεσα στις δυο πλευρές. Επίσης, εξέφρασε την επιθυμία να συνεχίσει την καριέρα του στην Τούμπα.

Ο Γάλλος ποδοσφαιριστής τόνισε στην εφημερίδα «Εξέδρα»: «Εδώ και λίγες μέρες μιλάω με τον ΠΑΟΚ σε καθημερινή βάση. Έχω επίσημη πρόταση στα χέρια μου και αυτό είναι κάτι πολύ τιμητικό για μένα, αφού το να σε θέλει μία τόσο μεγάλη ομάδα δείχνει ότι ανταμείβεται η δουλειά μου. Ακόμα δεν θέλω να πω τίποτα, ξέρω όμως ποιο είναι το καλύτερο για μένα και έχω πάρει την απόφασή μου».
Ο παίκτης θα εξεταστεί από τον Λάζλο Μπόλονι και αν ο Ρουμάνο μείνει ικανοποιημένος με τα στοιχεία που θα συγκεντρώσει για την αγωνιστική αξία του ποδοσφαιριστή, τότε θα ολοκληρωθούν οι επαφές για την απόκτησή του. Ο 28χρονος ποδοσφαιριστής μένει ελεύθερος από τον Πανθρακικό και για την απόκτησή του έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον και άλλες ευρωπαϊκές ομάδες, όμως επίσης και ο Άρης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου