Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

"Να με κρίνει ο Μπόλονι"


Ο Βασίλης Κουτσιανικούλης σε συνέντευξή του σε αθλητική εφημερίδα εξέφρασε την επιθυμία να μείνει στον ΠΑΟΚ. Ο νεαρός μέσος θεωρεί ότι ένας δανεισμός δεν θα τον βοηθήσει στην καριέρα του. Δήλωσε συγκεκριμένα στην εφημερίδα "Εξέδρα": «Είναι αλήθεια πως έχω ενημερωθεί από τον κ.Κωνσταντινίδη για τις προτάσεις αυτές. Σίγουρα ο Παναιτωλικός και η Κέρκυρα με έχουν ζητήσει, ενώ μαθαίνω πως ο κόσμος στην Κρήτη θέλει να επιστρέψω στον Εργοτέλη». «Η αλήθεια είναι πως εγώ το βλέπω κάπως διαφορετικά το όλο σκηνικό. Το να αγωνιστώ σε μια ομάδα που παίζει πολύ διαφορετικά από τον ΠΑΟΚ σε ανοιχτό γήπεδο , με πολλούς χώρους, και ύστερα από έναν χρόνο να επιστρέψω, είναι κάτι που δεν φαίνεται σοφό ούτε για εμένα ούτε για την ομάδα μου. Θεωρώ πως έτσι θα μείνω στάσιμος. Αυτό που έχω ζητήσει είναι να με δει ο κ.Μπόλονι και έπειτα να κρίνει αυτός αν μπορεί να με εκμεταλλευτεί, να μπορεί να βελτιώσει τις αδυναμίες μου και γενικά αν πιστεύει σε μένα».
Ο Κουτσιανικούλης αναφερόμενος στη σεζόν που πέρασε είπε: «Νομίζω πως πήγα σχετικά καλά σε εκείνη την περίοδο που ο προπονητής με εμπιστεύτηκε. Άρχισα να κατανοώ πιο καθαρά τι ζητάει από εμένα, έφυγε από πάνω μου η πίεση του να δείξω το κάτι παραπάνω και σε εκείνο το σημείο άρχιζα να πιστεύω πως μπορεί να πετύχω στην ομάδα. Ακόμη και σήμερα έχω αυτό το συναίσθημα. Το γιατί στη συνέχεια δεν χρησιμοποίησε, είναι θέμα δικό του και δεν μπορώ να το κρίνω αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου