Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Λιανός: «Ο λόγος στη δικαιοσύνη»


Στις δικαστικές αίθουσες θα δοθεί λύση στο πρόβλημα που έχει προκύψει στον Πανιώνιο με τις οφειλές της περιόδου 2009-2010. Ο Ηλίας Λιανός υποστήριξε πως η διοίκηση εκείνης της αγωνιστικής περιόδου δημιούργησε χρέη τα οποία δεν κάλυψε. Ο μεγαλομέτοχος της ΚΑΕ Πανιώνιος κατηγορεί τους Γιώργο Κουτελάκη, Δημήτρη Θεοδωρίδη, Μπάμπη Αβραντίνη, Δημήτρη Δημητρίου και Φάνη Γαλλή.

Ο πρόεδρος της ομάδας της Νέας Σμύρνης τόνισε στην εφημερίδα «Sportday»: «Η συμφωνία που είχαμε υπογράψει για την αποπληρωμή των χρεών, έχει διαρραγεί. Οταν ανέλαβαν, τους είχαμε πει να μην ανοιχτούν. Η απάντηση πάντα ήταν ότι "εμείς ξέρουμε καλύτερα, θα βρούμε χορηγίες". Είχαν ξεκινήσει με ένα μπάτζετ γύρω στις 700.000 ευρώ κι έφθασαν τελικά στο 1.800.000. Εγώ τους παρέδωσα την ΚΑΕ με μηδενικές οφειλές. Αν δεν υπάρξει άμεσα ανταπόκριση από πλευράς τους, ο Πανιώνιος κι εγώ θα προχωρήσουμε με όλα τα ένδικα μέσα. Αν δεν μπουν άμεσα τα χρήματα, ο Πανιώνιος θα κινδυνεύσει».
Στην συνέχεια, συμπλήρωσε: «Δεν θέλω να συνδέσω το όνομά μου με το να γίνει ο Πανιώνιος μία από τις πολλές αρρωστημένες καταστάσεις που έχει το μπάσκετ. Ξέρει καλά ο κόσμος πως έχω βάλει πολλά εκατομμύρια στην ομάδα. Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του. Τι θα πω εγώ στον Μπαρτζώκα; Τι θα κάνουμε, τι μπάτζετ θα φτιάξουμε; Μήπως να πω στον Μπαρτζώκα να αρχίσει να ψάχνει ομάδα; Ή να ξεκινήσω τη χρονιά κι αν με προλάβουν οι άσχημες εξελίξεις, να δώσω τις μετοχές στον Ερασιτέχνη; Κι αν δεν θέλει ο Ερασιτέχνης, να πάει η ομάδα σε καθεστώς πρωτοδικείου ή να μπει στη διαδικασία του άρθρου 99»;
Όσον αφορά στις οφειλές που υπάρχουν προς τους Ράις, Ζορόσκι και Χαριτόπουλο, ο Λιανός τόνισε: «Είχαμε φθάσει σε συμφωνία να πάρουν τα λεφτά τους σε κάποιες ημερομηνίες. Η ασυνέπεια της πενταμελούς επιτροπής είχε επίπτωση και σε αυτό το κομμάτι απαιτήσεων, με αποτέλεσμα να πάνε στη FIBA. Τώρα, με νέα επιστολή που μου έστειλε η επιτροπή πριν από μερικές μέρες, μου λέει να αναλάβω εγώ και αυτό το θέμα. Να πληρώσω, δηλαδή, και τις οφειλές με τις προσαυξήσεις που έχουν προκληθεί. Νιώθω κερατάς και δαρμένος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου