Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

To πρώτο «ναι»

To πρώτο «ναι»
Toν Βαλβέρδε περίμεναν, αλλά ο Πάντελιτς δήλωσε πρώτος ότι μένει και του χρόνου στον Ολυμπιακό σε εκδήλωση της ομάδας, όπου έδωσε το παρών το gazzetta.gr. Τι είπαν για την ομάδα οι Τοροσίδης, Ιμπαγάσα, Μέλμπεργκ, Μέγιερι, Πάρντο, Ουρτάδο, Μανιάτης, Φουστέρ, Μοντεστό.Εκδήλωση με αφορμή την κατάκτηση του 38ου πρωταθλήματος οργάνωσε μαζί με την ΠΑΕ Ολυμπιακός στις εγκαταστάσεις του Ρέντη η εκ των χορηγών των Πειραιωτών «Hellas On Line», όπου οι ποδοσφαιριστές των «ερυθρόλευκων» θα μιλήσουν στους εκπροσώπους του Τύπου και θα μεταφέρουν τις απόψεις τους στους  φίλους του συλλόγου. Το gazzetta.gr βρέθηκε στου Ρέντη για να σας μεταφέρει όλες τις λεπτομέρειες της Media Day...
Πάντελιτς: «Μένω κατά 99,9 % στον Ολυμπιακό!»

Τον λόγο πήρε αρχικά ο Σέρβος επιθετικός του Ολυμπιακού, Μάρκο Πάντελιτς, ο οποίος τόνισε σχετικά με το θέμα του συμβολαίου του:
«Η δουλειά των δημοσιογράφων είναι να γράφουν. Εγώ είμαι στον Ολυμπιακό και δεν έχω άλλη σκέψη. Δεν νομίζω ότι θα φύγω και μπορώ να πω ότι 99,9% θα κάτσω εδώ. Ήρθα εδώ όχι μόνο για τη θάλασσα και τις βόλτες, αλλά για να παίξω μπάλα και να αποδείξω την αξία μου. Ξέρω πως δεν έπαιξα πολύ, αλλά όταν μου δόθηκε η ευκαιρία έκανα παραπάνω από ό,τι μπορούσα. Δεν απέδειξε μόνο εδώ την αξία μου, αλλά και στην εθνική ομάδα της Σερβίας. Αφού δεν έφυγα τον Ιανουάριο, γιατί να φύγω τώρα. Δεν ήρθα να υπογράψω και να φύγω, αλλά για να παίξω εδώ», δήλωσε ο Πάντελιτς.



Για την κατάκτηση του τίτλου είπε: «Καταφέραμε να πετύχουμε τους στόχους μας και ο κόσμος μας πιστεύω πως είναι ευχαριστημένος με την μπάλα που παίξαμε. Είχαμε πολλές καλές στιγμές, αλλά και κάποιες κακές, όμως καταφέραμε να αφήσουμε όλους τους αντιπάλους μας πολύ πίσω μας».

Τέλος, αναφορικά με το μέλλον του Ερνέστο Βαλβέρδε στον Ολυμπιακό είπε:«Εμείς οι παίκτες δεν έχουμε μεγάλο ρόλο σε αυτή τη συζήτηση. Θα δούμε τι θα γίνει. Ό,τι και να πω, δεν θα αλλάξει κάτι».

Ιμπαγάσα: «Να μείνει ο Βαλβέρδε...»

Ο Αριέλ Ιμπαγάσα από την πλευρά του, τάχθηκε υπέρ της παραμονής του Ερνέστο Βαλβέρδε στον πάγκο του Ολυμπιακού: «Αυτή τη στιγμή πρέπει να περιμένουμε την απόφαση του προπονητή. Θέλουμε όλοι να μείνει, γιατί τα καταφέραμε πολύ καλά μαζί του, γνωρίζει το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά θα τα πήγαινε περίφημα και σε οποιαδήποτε άλλη χώρα εργαζόταν», τόνισε ο Αργεντινός μέσος, ενώ για τη φημολογία πως ο Έκτορ Κούπερ είναι έτοιμος να αναλάβει αν ο Βάσκος προπονητής δεν παραμείνει στη θέση του, είπε:

«Αν φύγει ο κόουτς κι έρθει ο Έκτορ Κούπερ θα είναι επίσης σημαντικό, γιατί πρόκειται επίσης για έναν ικανότατο προπονητή, που έχει εμπειρία από την Ελλάδα με τον Άρη. Όμως όλα αυτά είναι υποθέσεις».

Για την ανάδειξή του σε MVP του φετινού Ολυμπιακού είπε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος με αυτό το αποτέλεσμα, αλλά όλοι οι συμπαίκτες συνέβαλαν στην κατάκτηση του τίτλου. Εγώ θέλω πάντα να κάνω το καλύτερο για την ομάδα».

Τέλος, αναφορικά με τις προσδοκίες και τις απαιτήσεις της επόμενης σεζόν, ο «Κάνιο» ανέφερε: «Είναι πολύ δύσκολη η επόμενη χρονιά. Θα έχουμε δύο παιχνίδια την εβδομάδα και πρέπει να κάνουμε καλή προετοιμασία για να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις. Το Champions League είναι ένα όνειρο, ένα μεγάλο βραβείο, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε και τις εγχώριες υποχρεώσεις».

Μέγιερι: «Μαθαίνω από τον Νικοπολίδη...»

Να κατακτήσει κι άλλους τίτλους με τον Ολυμπιακό θέλει ο Μπάλας Μέγιερι, ενώ ο νεαρός Ούγγρος τερματοφύλακας μίλησε για τα συναισθήματά του όταν τον συμβουλεύει ο Αντώνης Νικοπολίδης. Αναλυτικά, όσα είπε ο Ούγγρος:

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Ήταν πολύ όμορφο που ήρθα εδώ και κατακτήσαμε το πρωτάθλημα. Ελπίζω του χρόνου να πάρουμε έναν ακόμη τίτλο».

Για τις συμβουλες του Αντώνη Νικοπολίδη στον ίδιο: «Για μένα είναι μεγάλη υπόθεση, γιατί ήμουν πολύ νέος όταν έβλεπα τον Αντώνη Νικοπολίδη στο Euro 2004 και τώρα είναι συμπαίκτης μου. Προσπαθεί να με συμβουλεύει και να με βοηθά. Μπορώ να μάθω πολλά από αυτόν».

Πάρντο: «Δεν ασχολούμαι με φήμες...»

Στα δημοσιεύματα που υποστηρίζουν ότι ο Ολυμπιακός ψάχνει βασικό τερματοφύλακα αναφέρθηκε ο Ούρκο Πάρντο, τονίζοντας:

Για τις φήμες που θέλουν τον Ολυμπιακό να ψάχνει τερματοφύλακα: «Δεν με αγχώνει αυτό το πράγμα. Μπορούν να γράφουν ό,τι θέλουν».

Για τη φετινή του απόδοση και το επερχόμενο Champions League: «Έμαθα πολλά τον πρώτο χρόνο και θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη του Ολυμπιακού στο πρόσωπό μου. Είμαστε όλοι πάρα πολύ χαρούμενοι για την κατάκτηση του πρωταθλήματος και θέλουμε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον. Κάναμε μία πολύ καλή σεζόν, αλλά οι απαιτήσεις την επόμενη περίοδο θα είναι μεγαλύτερες λόγω και της συμμετοχής στο Champions League».

Μέλμπεργκ: «Απολαμβάνω κάθε λεπτό στην ομάδα...»

Ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό τόνισε πως είναι ο αμυντικός των Πειραιωτών, Όλοφ Μέλμπεργκ:

«Απόλαυσα κάθε λεπτό, κάθε τάκλιν, κάθε διεκδίκηση της μπάλας. Νιώθω τυχερός που βρίσκομαι σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογο, όχι μόνο στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Είναι μία ομάδα που δεν κρύβεται, εντός κι εκτός έδρας, απέναντι σε οποιανδήποτε αντίπαλο».

Συγκρίνοντας τη φετινή πορεία με την περσινή εφιαλτική σεζόν, είπε: «Πέρυσι είχαμε αρκετούς τραυματισμούς και φτάσαμε εξουθενωμένοι στο φινάλε της περιόδου, κάτι που το πληρώσαμε. Φέτος όμως είχαμε τον ίδιο προπονητή από την αρχή της χρονιάς, παίξαμε γρήγορα και διατηρήσαμε την καλή αμυντική λειτουργία».

Όσο για το δικό του μέλλον, ο Σουηδός αμυντικός τόνισε: «Πάντα υπάρχει κίνητρο. Ξέρω πως δεν έχω άλλα δέκα χρόνια καριέρας μπροστά μου, αλλά θα προσπαθήσω να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ στα χρόνια που μου απομένουν και να απολαύσω κάθε λεπτό».

Τοροσίδης: «Θα μιλήσω με τον πρόεδρο...»

Στη συνάντησή του με τον Βαγγέλη Μαρινάκη θα κριθεί η παραμονή του Βασίλη Τοροσίδη στον Ολυμπιακό, σύμφωνα με όσα τόνισε ο Έλληνας αμυντικός των Πειραιωτών. Αναλυτικά, ο «Τόρο» μίλησε:

Για την παραμονή του στον Ολυμπιακό: «Αυτά που έχω να πω, θα τα πω στον πρόεδρο. Θα δούμε. Υπάρχουν πολλά ενδεχόμενα, δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει στη ζωή».

Κάνοντας τη σύγκριση με την περασμένη περίοδο, ο πολυσύνθετος άσος είπε: «Σίγουρα η χρονιά αυτή είναι πολύ διαφορετική, αφού τελειώνει με ένα πρωτάθλημα. Η περσινή χρονιά ήταν τουλάχιστον απαράδεκτη και καταστροφική. Ο Ολυμπιακός είναι υποχρεωμένος κάθε χρόνο να πηγαίνει για νταμπλ. Δεν πήραμε το Κύπελλο, αλλά κατακτήσαμε το βασικό μας στόχο, που ήταν το πρωτάθλημα».

Τέλος, για την επόμενη περίοδο, πέραν του νταμπλ ο «Τόρο» έθεσε ως στόχο μια πορεία ακόμη και μέχρι τα προημιτελικά του Champions League: «Πρώτος στόχος παραμένει να κατακτήσουμε το πρωτάθλημα και το Κύπελλο. Όμως ο Ολυμπιακός πρέπει να κάνει μια καλή πορεία στο Champions League γιατί έχει όλες τις προϋποθέσεις να τα καταφέρει. Να κάνει κάτι καλύτερο από το να φτάσει στους ‘16’, όπως έκανε στις δύο τελευταίες φορές», είπε.

Ουρτάδο: «Και να φύγει ο Βαλβέρδε, εγώ θα μείνω!»

Στον Ολυμπιακό βρίσκεται το μέλλον του Μοϊσές Ουρτάδο σύμφωνα με όσα τόνισε ο Ισπανός μέσος, ο οποίος αποκάλυψε πως και να φύγει από την ομάδα ο Βαλβέρδε, εκείνος θα παραμείνει. Αναλυτικά όσα είπε ο Μοϊσές:

Για τη φετινή άτυχη χρονιά του: «Ήταν πρωτοφανές να έχω τόσους τραυματισμούς σε μια χρονιά. Ευτυχώς αυτή τη στιγμή έχω επανέλθει πλήρως κι ελπίζω την επόμενη χρονιά να μην έχω τέτοια ατυχία για να προσφέρω αυτά που θέλω», δήλωσε.

Όσο για το θέμα παραμονής του Ερνέστο Βαλβέρδε, τόνισε: «Είναι προσωπικό του θέμα. Μακάρι να μείνει, γιατί έχει κάνει πολύ καλή δουλειά. Είναι κάτι που το θέλουν όλοι οι παίκτες, αλλά η απόφαση ανήκει στον ίδιο».

Τέλος, ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση να επιστρέψει στην Ισπανία και αν η παραμονή του στην ομάδα εξαρτάται από αυτή του Βάσκου προπονητή, απάντησε: «Δεν έχω σκοπό να επιστρέψω στην Ισπανία. Αυτό δεν εξαρτάται από την παραμονή του προπονητή ή όχι. Θέλω να μείνω στην ομάδα και να αποδείξω την αξία μου».

Μανιάτης: «Να πει και ευχαριστώ ο Πανιώνιος...»

Ευχαριστημένος από τη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό και χαρούμενος για την κατάκτηση του πρωταθλήματος δήλωσε ο Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος αναφέρθηκε και στον Πανιώνιο. Αναλυτικά όσα είπε:

Για τη μεταγραφή του από τον Πανιώνιο στον Ολυμπιακό: «Έγινε ό,τι καλύτερο και για μένα και για τον Πανιώνιο. Ίσως θα πρέπει να λένε ευχαριστώ που έφυγα. Ο Πανιώνιος δεν ήθελε δεξιό μπακ, αλλά επιθετικό. Και είμαι πολύ χαρούμενος που σώθηκε η ομάδα».

Για την κατάκτηση του πρωταθλήματος: «Είμαι πολύ χαρούμενος που κατακτώ το πρώτο μου πρωτάθλημα. Σε λίγους μήνες έγινα πρωταθλητής και κάθε ποδοσφαιριστής θέλει να το ζήσει αυτό. Πλέον περιμένω τη φιέστα», δήλωσε.

Για τις απαιτήσεις που υπάρχουν στον Ολυμπιακό: «Ήρθα τη στιγμή που η ομάδα είχε ήδη πάρει διαφορά. Υπάρχει μεγάλη πίεση, εγώ δεν την έχω νιώσει ακόμη. Στην αρχή είχα άγχος κι ακόμα έχω λίγο, αλλά πιστεύω πως η συνέχεια θα είναι καλύτερη».

Φουστέρ: «Δύσκολη απόφαση, αλλά δικαιώθηκα...»

Δικαιωμένος από την επιλογή του να έρθει στον Ολυμπιακό τόνισε ο Νταβίντ Φουστέρ, ο οποίος μίλησε αναλυτικά:

Για την επιλογή του να έρθει στους Πειραιώτες: «Όταν αποφάσισα να φύγω από την πατρίδα μου ήταν δύσκολη στιγμή, όμως ήξερα πως ερχόμουν σε έναν μεγάλο σύλλογο και είχα πιθανότητες να πετύχω κάτι καλό. Ποτέ δεν ξέρεις αν θα πετύχεις, αλλά δούλεψα σκληρά και κατάφερα να κατακτήσω το πρώτο πρωτάθλημα στην καριέρα μου».

Για το μέλλον στον Πειραιά: «Η επόμενη χρονιά θα είναι πιο δύσκολη και οι απαιτήσεις θα είναι περισσότερες. Πρέπει να κάνουμε μία καλή προετοιμασία, δεν ξέρουμε πού μπορούμε να φτάσουμε, αλλά η ομάδα είναι πολύ ενθουσιασμένη κι ελπίζω να κάνουμε μία καλή πορεία στο Champions League».

Τέλος, ερωτηθείς για το γκολ που ξεχωρίζει από αυτά που πέτυχε με τον Ολυμπιακό τη φετινή περίοδο, απάντησε: «Αν έπρεπε να ξεχωρίσω ένα γκολ, θα ήταν αυτό στη Θεσσαλονίκη απέναντι στον Άρη, γιατί ήμασταν κοντά στον Παναθηναϊκό και χρειαζόμασταν τους τρεις βαθμούς. Επίσης μου άρεσε και ο τρόπος που πέτυχα το τέρμα αυτό, γιατί ήταν η πρώτη φορά που σκόραρα με ψαλιδάκι».

Μοντεστό: «Ανακάλυψα νέα... θέση!»

Στη νέα θέση που ανακάλυψε στα 32 του αναφέρθηκε ο Γάλλος αμυντικός του Ολυμπιακού, Φρανσουά Μοντεστό, τονίζοντας:

Για τη... νέα θέση που ανακάλυψε: «Παίζω έξι μήνες σε αυτή τη θέση. Στην αρχή ήταν για μένα μία έκπληξη, αλλά μετά έβλεπα πως όσο περισσότερο έπαιζα τόσο πιο πολύ μου άρεσε. Στα 32 μου ανακάλυψα μία νέα θέση».

Για τις φιλοδοξίες του για τη νέα περίοδο ο Γάλλος μεσοαμυντικός ανέφερε: «Κάθε χρόνο μπορείς να περιμένεις κάτι καλύτερο. Στα 32 μου πήρα το πρώτο πρωτάθλημα και ελπίζω στα 33 να πανηγυρίσω κι άλλους τίτλους».

Τέλος, αναφορικά με το πάθος που βγάζει στο παιχνίδι του και το οποίο τον έχει κάνει ιδιαίτερα αγαπητό στον κόσμο του Ολυμπιακού, είπε: «Πάντα πρώτο μου μέλημα ήταν να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό στον αγωνιστικό χώρο».(πηγη-www.gazzetta.gr)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου