Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2011

Χαριστέας: "Απαντήσεις στο γήπεδο"

Χαριστέας: "Απαντήσεις στο γήπεδο"
Μία ημέρα μετά το γκολ του που έδωσε στην Ελλάδα την νίκη-πρόκριση στα τελικά του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, ο Αγγελος Χαριστέας μίλησε για τη φετινή χρονιά. Φυσικά από τις αναφορές του δεν έλειψαν και αυτές για τον Παναιτωλικό. Αναλυτικά η συνέντευξή του στο "Metropolis radio":
Για την επιστροφή του και την Εθνική είπε: «Υπάρχουν φορές που ακούς πράγματα άδικα, αλλά πρέπει να δίνεις απαντήσεις μέσα στο γήπεδο. Έστω και την τελευταία στιγμή είμαι χαρούμενος που έβαλα ένα λιθαράκι στην πρόκριση, συγχαρητήρια αξίζουν τα παιδιά που έπαιξαν σε όλα τα παιχνίδια, αλλά και στον Σάντος που έκανε και ρεκόρ, χωρίς ήττα. Ισχυρό μέταλλο έχει αυτή η Εθνική. Ήμουν τόσο σίγουρος ότι θα το γυρνούσαμε το ματς, δε φοβήθηκα ούτε λεπτό. Αρμονικό παιχνίδι κάναμε, δημιουργήσαμε πολλές φάσεις και δεν φοβήθηκε κανείς. Μετά ειδικά και το εκπληκτικό γκολ του Φωτάκη όλα ήταν τέλεια. Τίποτα δεν είναι τυχαίο σ' αυτή την ομάδα εφόσον πήγαμε τρεις φορές συνεχόμενες σε Euro. Φτάσαμε σε σημείο να είμαστε στην δεκάδα και μπορούμε και πιο ψηλά. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που σκέφτονται αρνητικά για την ομάδα αλλά όσοι ξέρουν από ποδόσφαιρο σίγουρα θα δώσουν τα εύσημα στην ομάδα».
Για τους νεαρούς παίκτες αλλά και τον Φωτάκη είπε: «Απ τους καλύτερους παίκτες ο Φωτάκης, όπως και ο Αθανασιάδης, μου έκαναν μεγάλη εντύπωση. Ο χαρακτήρας του και η ποιότητα του είναι πολύ μεγάλη. Αυτή η Εθνική έχει πολύ μεγάλα ταλέντα όπως είναι και ο Παπαδόπουλος που τον έζησα στη Σάλκε. Εγώ κλήθηκα πρώτη φορά στα 21, ήμουν τυχερός όπως και ο Κατσουράνης και ο Καραγκούνης».
Για τον Παναιτωλικό και τη μη κλήση του στην Εθνική πέρσι: «Πήγα στον Παναιτωλικό για να βρω τα πατήματα μου, πιστεύω δίκαια ήμουν τόσα χρόνια στην Εθνική αλλά και δίκαια δεν ήμουν πέρσι. Ο Σάντος είναι πραγματικά δίκαιος, δίνει ευκαιρίες σε αυτούς που πραγματικά αξίζουν. Όσο για τον Παναιτωλικό είναι μέσα στις τέσσερις πιο υγιείς ομάδες της Ελλάδας και ήταν ένας απ τους λόγους που επέστρεψα. Σημαντικός παράγοντας είναι να υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα, έβλεπα τους παίκτες του ΠΑΟΚ που ήταν στην Εθνική και έδειχναν πολύ ανεβασμένοι, αυτό δείχνει ότι υπάρχει καλό κλίμα στην ομάδα τους».
Για το ποδόσφαιρο που παίζει η Ελλάδα και δεν ενθουσιάζει είπε: «Κουμπομένη η Εθνική γιατί θέλει να φέρει αποτελέσματα, χρειάζεται και το οικονομικό ποδόσφαιρο, για κάποιους δεν είναι αρεστό αλλά φέρνει τις επιτυχίες και ανεβάζει την Ελλάδα. Στην Ολλανδία που έχω αγωνιστεί υπάρχουν οι υποδομές και μαθαίνουν να παίζουν επιθετικά και εντυπωσιακά, ενώ εδώ δεν υπάρχουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου